09-02-2011

creatieve opdracht 3

Wo 9 feb 2011, 15:04

Onbekend vliegtuig over het witte huis

Door Anne-Milou Boehlé en Pem van den Heuvel

BEMMEL – Gister avond vloog er een onbekend vliegtuig over het huis van mevrouw Eilander en haar dochter Picolien Jane. Het was een apart vliegtuig zonder een logo van een maatschappij. Wie het vliegtuig gemaakt heeft en wie het op dat moment bestuurde is nog onbekend.

Mevrouw Eilander vertelt ons: 'Ik lag in de tuin te zonnen toen ik opeens bedekt werd met een grote schaduw. Ik keek omhoog en schrok er van. Een groot grijs vliegend gevaarte vloog boven mij. Ik kon niet zien we het toestel bestuurde. Zo snel als ik kon ben ik naar binnen gerend en heb de politie gebeld.’

In Lomark worden er verschillende onderzoeken gedaan om de dader op te kunnen sporen. Het vliegtuig kwam rond de 13:00 uur laag over haar huis vliegen. Rond 13:15 zijn er getuige die een hard onbekend geluid hoorden. Er zijn rond de plek van het geluid stukken gevonden die waarschijnlijk afkomstig zijn van het vliegtuig. Op een weiland dat afgelegen achter Lomark ligt zijn stukken vliegtuig gevonden. Vermoedelijk komen deze van het onbekende vliegtuig. Mevrouw Eilander zei dat ze de kleur van het vliegtuig herkende.

De burgemeester is geschokt van het ongeval en zegt: ‘Het is een grote chaos in ons kleine plaatsje. Sinds er een nieuw gezin woont gebeuren er meer rare dingen. We kunnen natuurlijk niet met overtuiging zeggen dat zij hier achter zitten. Mevrouw Eilander heeft wederom aangifte gedaan van inbraak op haar privacy.’ 

1 opmerking: